Vintage-oksjoni ekspert Raul Sarap on Eesti automotolegend: NSV Liidu meister ning paljukordne Eesti NSV meister vormelisõidus Estoniaga, mille nimekate mudelite valmistamisel oli ta ise peakonstruktor. Tema eestvedamisel toodeti näiteks mudelit Estonia 21 rekordiliselt 315 autot. (Kokku ehitati tollases Tallinna Autoremonditehases 1300 vormelit.) 

Tema kohta on kirjutatud, et „mees on mootoritega kokku sündinud“. See on tõsi, sest ta on tänagi seotud ühe võidusõiduauto prototüübiga, mis mõeldud kord jõudma rahvusvahelisele proovile, näiteks Nürnburgringile, sest Rauli põhimõte on, et kui tahad midagi korda saata tippklassis, siis ei ole mõtet nurga taga tšempionit mängida: taset tuleb tõestada õiges kohas. 

Raul on ka lennunduse entusiast (tal on kokku 500 lennutundi) ning insener, kelle erihuvi on aerodünaamika. Legendiks saanud Estonia 21 üks eripära oli suurel kiirusel sõiduki põhja alla jääva aerodünaamilise vaakumi ärakasutamine – suurenes rehvide surve teekattele, paranes teelpüsivus. Aerodünaamika ja seeläbi üldse huvi lennunduse vastu iseloomustas ka tema suurt eeskuju Colin Chapmani, kes lõi emblemaatilise sportauto Lotus. Raul arvab, et maailmas ongi parimad automudelid õnnestunud nendel juhtudel, kus on kaasas Chapmani-sugune mees, sest siis tuleb välja ka voolujoonelisus ja õnnestunud disain ning sünnib legend. 

Raul töötanud nii Saksamaal kui USAs. Kogenud mehena julgeb ta üldistada: „Autonduses saab suur osa alguse Ameerikast, ja olen pannud tähele, et siia jõuab see umbes 6 aastaga. Vene ajal oli vahe muidugi suurem. Kui ma 1950ndate lõpul sain 7. klassi poisina ühe klassivenna kaudu näha General Motorsi kataloogi, siis see oli nagu kosmosetehnika: panoraamklaasiga Cadillac, 325-350 hobujõudu, roolivõimendi, pidurivõimendi, 4 kõriga karburaator – uskumatu! Aga tollaste volgade või pobedade kohta ei arva ma üldse halvasti, omas ajas olid nad täiesti heal tasemel. Täna võib nende kasuks tuua kasvõi kere vastupidavuse: pahtlit siis ju ei tuntud, kõik liitekohad on tinutatud ja see püsib kaua.“ 

Vintage-oksjonil müügile tulevale tehnikale annab Raul esmase hinnangu autentsuse kohta ja lisab üldisi kasutaja-sõbralikke kommentaare. Näiteks üks oluline meelespea on järgmine: „Kes ostab nõukaaegse või muu vanema auto, siis ei tasu bensiinijaamas kohe täispaaki tankida, mõistlik on lisada näiteks liiter diislit. See õlitab hästi ja ei tee midagi halba. Tihti soovitatakse erinevaid lisandeid, aga nende keemiliste ühenditega tasub olla ettevaatlik.“ Raul on kohal ja temalt saab nõu küsida ka enampakkumisele tuleva tehnika tutvustamisel salongis 30. maist 2. juunini.